Min tur!

Getting closeeeer! Nu är det baskemig bara 3 timmar kvar tills jag påbörjar min resa till Tanzania! 01:40 går nattbussen till Kastrup. TAGGAD! :D Vi landar i Dar es Salaam kl.3 på måndag morgon, och då tar vi båten över till Zanzibar i 5 dagar för lite sol och bad. Prognosen säger att det ska regna, men vad fanken :) Sedan börjar den två månader långa bilturen ner mot Sydafrika!

Jag har ingen aning om när jag kommer kunna uppdatera här nästa gång, men jag ska göra vad jag kan :)
(och mina apor, jag saknar er.)
/ iiiiiih Elefanten

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-15 @ 16:31:38
Postat av: Anne Holmsten

Lycka till Elvira hoppas du får en härlig tid och många upplevelser i Afrika/Kram Anne

2012-02-15 @ 16:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0