Antligen framme!

Hejhej Bloggen!
Efter en laaaang dags resande sa ar vi antligen framme pa Koh Lanta! Vi borjade var resa imorse kl 06.00, sedan dess har vi akt bil, buss, farja, buss, bil, buss, farja,farja, buss!!! Typ i hundra ar, ett tag kandes det som att vi aldrig skulle komma fram! Men nu sitter vi har, pa ett hotell vid Long beach dar vi ska bo i jatte mysiga bungalos inatt.. Det har varit en lang dags resande, aven om jag har sovit mig igenom den har dagen sa ar jag anda trott och langtar efter sangen.. Hoppas ni har det bra dar hemma, jag har sett pa fb att ni har sno i smaland iaf. Vi hoppas pa toppen vader imorgon och sen skon dag pa stranden! .D

Johanna & Anders


Kommentarer
Postat av: Per -Olav Sandnes

Hejhej Bloggen! v/Johanna & Anders

Kjempefint å høre fra dere, og at dere koser dere på tur. Fine bilder fra Bangkok. Her er det herlig " vårvær" denne helgen, og håper det fortsetter.

Var i Oslo denne helgen og hentet nok et flyttelass.

KOOOOOOOOS dere videre og ta vare på hverandre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0