Ching chong!

Dags för mig, Elvira (och elefanten i sammanhanget), att skriva ett par rader. Jag gjorde ju faktiskt ett hedervärt försök för några dagar sedan att ge en uppdatering här, men tog tydligen för lång tid på mig så när jag tryckte på "Publicera" loggades jag ut, och allt jag skrivit var borta. B o r t a. Ni kan ju tänka er, ilskan och frustrationen visste inga gränser, och därav blev det heller inget inlägg av mig den gången!
I vilket fall. Jag är ju den enda av oss apor och elefanter som fortfarande inte lämnat landet Norge. Så utan mina apor i 37 dagar till försmäktar jag i detta land, innan även jag ger mig av mot sydligare breddgrader. Tanken är nämligen att jag den 12 februari sätter mig på planet och far ner till Tanzania. Där ska jag först steka mitt bleka skinn några dagar på Zanzibar, för att sedan flytta in i mitt rullande hem för de nästkommande 2 månaderna. Vi är alltså 10 st som ska bila genom Tanzania, Malawi, Zambia, Zimbabwe, Botswana, Namibia och avsluta i Sydafrika. Resfebern har inte infunnit sig än, men den kommer väl! :))
Nu har jag iaf mindre än en månad kvar på jobbet och till ledighet på obestämd tid, det känns jättekonstigt! Tills dess väntar jag bara på uppdatering från mina små apor i Asien :) Längtar efter er!
Kos dere!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0