Dansa under fullmoon och känna solen gå upp igen

Nu har man avklarat ett par dagar av lite fest och jag måste bara säga att fullmoon är det bästa fest jag varit med om!
Vi har hört mycket , och olika åsikter om fullmoon men nu har man fått sig en egen uppfattning och jag vill dit igen och igen och igen!

Kvällen började med lite mat och en och annan öl, vi öppnade upp burkarna med nyon färger och började måla, hjärtan, blommer prickar och sträck fick täcka våra "brun brända" kroppar.
Efter att ha fått i sig lite alkhol så tog vi vårt pick och pack och drog oss ner mot stranden där det spelades musik, och man känder rytmen i blodet ;).

Timmarna sprang iväg och nu började även solen komma upp.
Att stå där i havet, dansa till musiken och känna solen värma en och vinden ta tag i håret , det va helt magiskt.

Jag kan i alla fall säga att dit vill jag igen!!, och en sak till vi är nu stora fans av buckets!!

Puss och kram från empan, ha det bra, det va jag som sa! :D

Kommentarer
Postat av: syster Elin

Ahh, din beskrivning av kvällen låter magisk! Vill oxå!!! Och buckets lär vara fint hör jag hört :) Puss på er!

2012-01-10 @ 09:49:17
Postat av: mamma Anne

Tänk om man var ung igen, men vem vet, man kanske får uppleva det någon gång? Puss o kram

2012-01-10 @ 14:45:50
Postat av: Syster F: malin

Vill se bilder med era fina kroppsmålningar

2012-01-10 @ 20:54:27
Postat av: Syster F: Anna

Låter som ni trivs!! Fortsätt så.

Vi vill ha: Bilder, bilder, bilder....

2012-01-10 @ 21:59:55
Postat av: Låtsats syster F: Malin

Wowow, snart snart 4 dagar kvar tills man kommer :P

2012-01-10 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0