Framme!

Halla dar hemma!

Nu sitter jag har i thailandet och ska foroka uppdatera er om vad som hander , Vi har hunnit med en hel del pa bara en dag.

Borjar med den underbara flygresan..
Borjde att styra var kosa mot stockholm och arlanda, taggade allihop i vantan pa att vart flyg skulle lyfta.
Inchekning, vaxling och saklart lite fardkost inhandlat.
Forsta planet gick till london, nasta tog vi till inden, och i indien va det meningen att vi skulle vanta 13 timmar men dom hade pa nagot vanster fixat ett nytt flyg till oss som skulle ga tva timmar efter.
Och nu antligen ett dygn efter kom vi nu fram till Bangkok.
Taxifard och sen driket i sangen.

Forsta dagen i Bangkok, vi tog oss in till sjalva karnan av staden (siam), kollade in det stora shoppingcentret. Tog en svang pa nagon marknad men kande att vi ville se lite mer stallen som kandes som thailand (som vi tankte oss thailand) Trangde in oss i en TukTuk och stydre var fard mot kosanroad, val framme hittar vi till gatan vi hort sa mycket om och ja det var en jakla massa backpackers och thailandarna kunde till och med prata bade svenska och norska haha, vad har hant egentligen.. men det va i alla fall valdigt roligt att se och jag gillade det stallet.

Langtaxifard tillbaka och sen en skon somn pa det satt fint.
Har precis avnjutit en stadig frukost haha..alla andra ligger och sover och da passar jag pa att uppdatera er lite!

Det kommer komma upp bilder sa smaning om!
Sa hall utkik!

Saknar er dar hemma hoppas ni har det bra for det har vi !

Puss och kram empan


Kommentarer
Postat av: Sandra (fridas kompis)

woow va harligt! va kul o lasa hur ni har det och vad ni gor. Uppdatera ofta! :) jag ser framemot och fa se lite harliga bilder! Kramis

2012-01-05 @ 06:14:24
URL: http://usandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra uppdatering!!! Hoppas ni har det grymt bra.

2012-01-05 @ 10:58:32
URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Postat av: mamma anne

Hejsan va skönt att ni är framme hoppas ni skriver mycket så jag kan drömma mig bort

puss puss

Mamma Anne

2012-01-05 @ 18:33:14
Postat av: syster F: A

Åååhhh va härligt att ni är framme! Äventyret kan börja! Flyt med flyget-fan va nice, det betyder mer tid i värmen. Nu får ni ena sidan av Thailand, storstadspuls, lite kaos och avgaser sen blir det den underbara, lugnet & party. Antar att det var MBK ni besökte, galet va grejer, en hel del skit men ni hittade kanske nåt bra att ha. Frida köpte skor?! Ellerhur?!



Väntar på bilder ;)



Har lagt en genväg till bloggen på hemskärmen så jag håller mig uppdaterad!!



Kram anna



Ps. Elsa går numer själv med gåvagnen :) framsteg...



2012-01-06 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0