Hallååååjsan

Nu har vi snart avklarat våran tid på Koh samui och ska snart åka vidare mot Krabi och Koh lanta sidan!! ;)
Där ska vi då möta upp Mia och hennes vän och Malin och Jossan!! Om vi hittar varandra ! Haha
Jag vet att man är lite dålig på att uppdatera men det blir så när internet inte finns överallt och massa saker man gör hela tiden ;) eller ork ?! 

Koh Samui... Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, hade hört så mycket gott om det, silver beach från mina systrar men kan nog inte hålla med riktigt.. I försig har det inte varit så bra väder här så kanske därför man inte fått sin paradis känsla. Men visst är det fint och bra, tycker iochförsig det om allt, allt utom svergie haha ;)
Vi har iallafall varit på stranden, prövat bananapanncake och kycklingspett från motorcyckel, Gått på bra/dåliga resturanger, Helkroppsmassage och då menar jag HELKROPPS!! Reggae bar, svettas, frysit, åkt på tur runt hela ön, ridit elefant. :)
Sen har jag fått en favorit här, Fruit shake ... MUMMSSS!!!
Nu kallar mina kära kompis på mig och vi ska dra ut på en liten tur på stan.. 

Hoppas ni har det bra i svergie och världen :) Ses snart!
PUSS FRÅN FRIDA!!

Kommentarer
Postat av: Maläään

Bra där Frida, man ska inte uppdatera för andras skull!..Tråkigt att Silver beach inte var till belåtenhet, haha jag har fått en broschyr av Anna nu, vi får hoppas att vi får bättre väder...



Hörs och syns snart snart!!

2012-01-13 @ 12:08:16
Postat av: Syster malin

Vi här hemma längtar efter uppdatering då vi inte har så mycket annat kul att göra :p

Ja koh samui är ju ganska fult, men det är ju lite liv där iaf. Ni har alltså inte varit på koh tao? Världens lugnaste o finaste ställe. Det är ju paradisön ju!!



Kör på och uppdatera när ni har lust, inte för vår skull. Men tänk på attvi också vill drömma oss bort ju ;)

2012-01-14 @ 13:05:41
Postat av: Mamma

Koselig å lese bloggen deres. Høres ut som dere har det fint. Her går alt sin vante gang. Pappa har vært i Oslo for å hente flyttelasset.passer lillegutt denne helgen. Ønsker dere en fin tur videre og håper å treffe dere til påske. Hilser fra pappa klem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0