Koh Lanta !

ÅÅåh koh lanta är en paradisö ! Skulle kunna flytta hit ;) LOOOOOOOVE IT!
Vi har ju inte haft så jätte fint väder under början av vår resa så bruna hade vi då inte blivit.
Men när vi efter många timmar kom fram till paradisön såg vi på stjärnorna att solen skulle komma fram dagen efter... Vilket den gjorde.   Vi alla "glömde" solskyddet och stekte i solen.. Insåg inte förns vi kom hem att jaa, tomater hade vi blivit. :) hahaa Men det är det värt. Lite solbränd ´har väll ingen dött av. :)
Igår vilade vi våra kroppar och åkte som sagt på en liten utflykt. Väldigt mysigt och kul..
Idag kommer Malin och Jossan, Jippi!
Så idag blir det solning men MED solskydd ! haha.
I morgon ska vi hyra oss en speed boat och åka ut till fyra olika öar runt här och snorkla ;)
Tack för mig hej / FRIDA

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Drömmer om dig Frida, hela tiden. Så ta det lugnt är du snäll!

Läskigt att ha syster på andra sidan jorden.. typ

Men åååååå så avundsjuk jag är! Vill också va på en paradisö just nu. Men istället grått och regn i trevlig södertälje. tjoho, vem vill inte missa det!



2012-01-17 @ 10:35:21
Postat av: Syster Elin

Sola MED solskydd i fortsättningen!:) Här hemma är det jämn grå kulör på vädret och huden är härligt genomskinligt vit. Usch, men snart får jag oxå lite sol. Ha de fortsatt fint!! Och det önskas mer bilder, bilder, bilder på er lilla blogg :) Puss på er alla!

2012-01-18 @ 14:32:41
Postat av: Tainio

Jag vill också!!! :) Frida.. du vet ju hur det slutade förra gången! När vi var i Kreta, yoghurt på kroppen? Du kommer bli brun det blir du alltid! det är så trevligt att följa dig på resan! Nu inväntar jag nästa uppdatering!

2012-01-19 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0