One night in Bangkok..

And the worlds your oyster!!

Igar fick Anders biff, da blev han glad! Om det ar nagon som ska aka till Phi Phi snart sa kan vi verkligen rekomendera resturangen Unnis. lite dyrare, men sa mycket battre!!
Imorse blev vi iaf klara med underbara Phi phi och det var dags att lamna bade denna fantastiska o, Mia och Carro.. :/ Det blev ett snabbt farval innan vi drog oss ner till hamnen och hittade baten som skulle ta oss till Phuket. Efter mycket vacker sang fran Anders sida under turen var det dags att aka taxi och sova lite. Efter lite om och men sitter vi nu i Bangkok igen, i samma getto som for nagra veckor sen. MEN pa ett mycket finare hotell till ett mycket battre pris! Jag tror vi borjar lara oss hur det funkar har nere ,)
Planen ar iaf att vi aker till Ho Chi Minh i Vietnamn imorgon iaf. Jag langtar nagot sjukt mycket efter att fa se nagot annat an Thailand nu! Sa med stora forvantningar tror jag faktiskt att jag kryper i sang for kvallen eftersom vi ska ga upp vid ca 6 timmar! WOOOOOHOOO! :D
See yaaa, dont wanna be yaa! Anders och Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Kari

God tur videre

2012-01-23 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0