Skynda!

Hej Allihop!
Tankte bara skriva valdigt valdigt bra har i Moi ne, Vietnam. For om tre min stanger internetcafet vi ar pa. :P Imorgon kl 06.30 drar vi vidare till Da lat med ett skont par som vi har hittat :)En brasiliansk kille pa 20 ar som har varit ute och rest i hela varlden i 10 manader och en tjej pa 24 ar som ar fran den franska delen av kanada. Hur sota som helst! :) Idag har vi sett sanddynor, hur fint som helst. Jag tror vi akn forsoka fa upp lite bilder snart for paret har en data som vi tankte lana lite. :) Annars har vi mest chillat det senaste, varit pa stranden och badat bland stoooora vagor, hur kul som helst. Atit gott och varit ute och festat lite med faktiskt. Jag var ganska bakis imorse faktiskt. :P Men med lite piller sa fixar sig allt. :)
Hors snart igen! For nu maste jag dra! Take care and sleep tight! :)
/Anders och Johanna

Kommentarer
Postat av: Mamma Kari

Så bra og høre fra dere igjen. Vi er inne flere ganger om dagen for å se om det er noe nytt. Høres ut til at dere har det bra. Hanne Marie og jeg reiser til Tyrkia neste mandag og blir en uke. Når vi kommer hjem er det bare fem uker til påske. Håper og treffe på dere i Mahmutlar da. Dere må ha god tur videre og skriv snart igjen. Hilser fra pappa. Klem mamma

2012-01-29 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0