Sooool!

Hejhopp!!
Idag har vi haft sol och vilken sol sen. Vi alla fem har nog bränt oss lite grann idag, vissa mer och andra mindre. Eller vad säger ni kompisar? ;) Jag kan säga att det är någon som ser ut som en söt liten kräfta. :P
Men nu till dagens största nyhet, Mia och Carro har kommit till Koh Lanta och bor nu på samma hotell som vi!! :D:D:D Btw så bytte vi resort idag, vi var uppe med tuppen och letade och hittade ett jätte mysigt resort med fina bongalos till ett bra pris för oss allihop. :) Så nu sitter jag i receptionen/baren som heter ying & yang. :) Efter det smidiga bytet med hjälp av den gulliga personalen drog vi oss ner till stranden och har pressat hela dagen. Mia och Carro hann också sola lite och få i sig god mat efter flygturen på vår numera favorit resturang som ligger på Long beach och är hur mysig som helst! Idag har varit en dröm enligt min mening, man har många av de människor man älskar mest runt omkring sig, man är på paradisön, ligger vid stranden och baren jämte spelar skön musik hela dagen! Vissa kanske inte är lika nöjda efteråt med lite smärtor osv. :P Men nu ska vi in och äta i huvudstadden här på Koh Lanta som jag inte kommer ihåg vad den heter men det ska bli mysigt iaf. :)
Ha det bäst där hemma, see yaa!

Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0