trött men glad tjej!

Nu sitter jag här på vår hotells restaurang och blickar ut över vår pool, första poolen på resan som har blivit använd av oss.. visseligen under tid då man inte fick bada , men den är i alla fall använd! ;)


Nu har de tre tjejerna provat på utelivet på Bali, jag kan säga som så att ja party det är det, ska bli skönt att komma till ett lite lugnare ställe snart och bara vara och ha det gött som smör :).
Det är inte direkt någon solning här, så den bruna färgen försvinner mer och mer på våra vackra kroppar.
Jag gillar bali och vad det har att erbjuda!

Igår kväll fick vi veta att det va solnedgång vid sex och styrde därför våra steg mot stranden och slog ner våra små stjärtar och avnjöt en fin syn. Åt lite mat på ett riktigt mysigt ställe med liveband och vi gungade med i rytmen sen blev det en öl eller två för att en en gång fira vår semester ;). Vi hade blivit rekomenderade ett ställe här som heter sky garden, en klubb med fem vångingar, skitcoolt ställe och mycket omtyckt av backpackers. Där blev det att svänga våra lurviga och svettas lite till i folkmängden!
Kom hem och hoppade rakt ner i poolen för att svalka av oss.

Just nu ligger mina kära små tutteduvor och sussar i sängen och jag har tagit mig i kragen att gå upp och blogga enbart för eran skull, vi är lite dåliga på det där med bilder men det kommer en bildbomb inom de snaraste dagarna :) håll utkik.

I natt ska vi bege oss ut på en vandring upp för en vulkan och få se the sunrise. Eftersom vår dygnsrytm nu mer är helt omvänd så blir det nog inga större problem att komma upp vid 1 tiden inatt.
Våra kroppar lär få en rejält chock visst har vi svettats så fort man bara reser sig från en stol eller bara sitter still, men nu blir det ansträning så vi får se hur våra kroppar tar sponsring på detta!

Nu ska jag avnjuta en annanasjucie, tjingelingis / seriösa empan

Kommentarer
Postat av: mamma Anne

Kul att höra jag tycker alltid det är spännande att följa med lite på er resa, Puss mamma Anne

2012-01-26 @ 09:21:26
Postat av: Kandis nr1

Sota ni ar skruttisar!! Puss pa er alla tre! :)

2012-01-26 @ 14:29:53
Postat av: MalinB

Frida, dricker du öl nu?? SINGHA...woohoo

2012-01-26 @ 22:12:07
Postat av: Mamma Elisabeth

Tur att du ger oss lite uppdateringar ibland. Känns så bra att höra att ni mår gott och följa lite vad ni är med om. Väntar på bildbomben!!! Kramar

2012-01-28 @ 07:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0