Livstecken från Afrika!

Hej hej hemskt mycket hej! Nej, jag har inte blivit uppäten av ett lejon eller bortrövad av rebeller, det är bara sjukt ont om bra internetuppkoppling i den här delen av världen, så det är först nu jag har möjlighet att ge livstecken här. Jag har nu varit på resande fot i lite drygt 3 veckor och är just nu i Malawi. Första veckan spenderade jag och två kompanjoner på Zanzibar, vilket var helt sjukt fint. Vi hade hyrt ett eget hus på stranden där vi hade egen kock, städerska, trädgårdsmästare och nattvakt. Så där gick det ingen nöd på oss ;) vi hyrde en bil hela veckan, så vi åkte på lite dagsturer runt ön och sådär. Men det bästa var när vår trädgårdsmästare tog med oss ut på havet för att simma med vilda delfiner! Så himla häftigt var det!
Efter en vecka på Zanzibar åkte vi över till Tanzanias fastland och mötte upp våra resterande sju reskompisar på en camping utanför Dar Es Salaam och flyttade in i våra bilar som nu är våra hem. Sedan har vi kört en vecka i Tanzania och nu har vi varit en vecka i Malawi. Just nu är jag i huvudstaden Lilongwe och imorgon åker vi till Zambia.
Nu orkar jag inte skriva mer! På återseende! Kleeeem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0